سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  تعداد کل بازدید : 197907

  بازدید امروز : 13

  بازدید دیروز : 5

هیئت حضرت علی اکبر(ع)

 
صله رَحِم، سبب دوستی می شود . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: حسین قیامتیون ::: یادداشت ثابت - شنبه 92/8/12::: ساعت 11:54 صبح

 

بنر محرم 92

 

اعلامیه محرم 92


 
نویسنده: حسین قیامتیون ::: جمعه 91/2/1::: ساعت 3:55 عصر

برنامه پنج ماهه اول سال 91

طبق تصمیم شورای هیئت حضرت علی اکبر (ع) ، برنامه پنجماهه اول سال 91 به شرح زیر اعلام می گردد:

دانلود نسخه pdf


 
نویسنده: حسین قیامتیون ::: پنج شنبه 91/1/31::: ساعت 5:11 عصر

دٌر عالم

در نظام هستى و عالم خلقت آنقدر مسایل اسرارآمیز وجود دارد که یقینا بشر، با همه اطلاعاتى که از جهان دارد، هرگز به ژرفاى آن پى نخواهد برد.

از جمله آن مسایل وجود چهارده معصوم است که خداوند آنها را به عنوان هدیه و نعمت بر انسان ارزانى داشته و در بین این چهارده معصوم یک زن به نام فاطمه(س) نیز قرار داده است .و این چه سرى است که در بین چهارده معصوم یک زن وجود دارد که یازده امام از نسل اویند!

و براستى فاطمه (س) کیست ؟!

حضرت فاطمه (س)

فاطمه (س) الگوى معرفت الله است ...

صفات و اسماء الهى ، در فاطمه، این جلوه ذات اقدس حق نمود و ظهور تام یافته است ؛ فاطمه(س) اسوه حیات زیباست....

فاطمه انسان کامل و الگویى است براى تکامل..

فاطمه (س) نه فقط هدایت گرى است در مسیر کمال بلکه به مقصد رساننده است ؛ چرا که داراى فضایلى است که انبیا آنها را داشته اند... داراى فضایل رسول الله(ص) است و به فرموده برخى از بزرگان: فاطمه(س) اگر مرد بود، پیامبر بود...براستى فاطمه(س) را با چه کسى باید مقایسه کرد؟ با انبیا ، که برتر از انبیاست ...

فاطمه(س) را مى بایست تنها با خاتم انبیا و تنها باید با دیگر معصومین قیاس کرد و بس .

فاطمه(س) کیست که در هنگام نماز در پیشگاه معبود ، خدا به وجودش افتخار مى کند و چه گوهر ناشناخته ایست که رضا و خشم خود را در رضا و خشم وى مى داند! 

ادامه مطلب...

 
نویسنده: حسین قیامتیون ::: یکشنبه 88/1/30::: ساعت 4:45 عصر

 کلید اصلی در اصلاح الگوی مصرف     

   قدیم ها که از شوفاژ و بخاری گازی خبری نبود یکی از وسایل گرم کننده منازل، چراغ های فتیله ای بود. این چراغ ها اگر خوب تنظیم نمی شد و فتیله از حد مطلوب، بالاتر یا پایین تر بود اولاً آن نور آبی و دلپذیر و پرانرژی را دیگر نداشت، ثانیاً چراغ، دود می کرد و بوی نفت، تمام اتاق را بر می داشت و در کل، آثار سوء آن برای اهالی منزل، به مراتب بیشتر از حرارتی بود که ایجاد می کرد.
          زندگی ما نیز مانند همین چراغ فتیله ای است. اگر در آن « اعتدال» که حد مطلوب در هر کاری است رعایت نشود به جای آن که مفید، دلنشین و اثربخش باشد، موجب تنفر و بیزاری خواهد شد. ما باید در هر کار،   حدِ اعتدال را بشناسیم و بر رعایت آن پافشاری کنیم. « اسراف» که همان خروج از حد و میل به جانب افراط است گرچه ممکن است به انجام کار بینجامد اما موجب صرف هزینه اضافه و آثار سوء فراوان خواهد شد.

ادامه مطلب...

 
نویسنده: حسین قیامتیون ::: دوشنبه 88/1/24::: ساعت 11:38 صبح

اولین نوروز دهه چهارم

          انقلاب عزیز ما در نوروز امسال، اولین نوروز در دهه چهارم از عمر پربرکت خود را تجربه می کند. دهه ای که از سوی رهبری معظم به عنوان « دهه عدالت و پیشرفت» نام نهاده شده است و به این ترتیب، تکلیف ما به لحاظ جهت گیری در یک دهه، معلوم شده است. ایشان همچون پزشکی حاذق که سلامت و مراحل رشد یک نفر را تحت نظر دارد و به خوبی نسبت به استعدادها، توانمندی های بالفعل این شخص و شرایط بیرونی یی که بر او حاکم است، اشراف دارد، تشخیص داده اند که اصلی ترین نکته ای که در این مقطع بایست سرلوحه امور در کشور باشد چیزی نیست جز « عدالت و پیشرفت».

ادامه مطلب...

 
   1   2   3      >
 
 
 

امکانات

 

مدیر وبلاگ

 

ارتباط با ما

 

خبرنامه